با انواع رایحه های معطر و تاثیر آنها بر زندگی عاشقانه خود آشنا شوید

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

بوها می توانند طیف وسیعی از واکنش های احساسی را برانگیزند که از طریق بینی به قسمت بویایی مغز بالا می روند و احساسات مختلفی از جمله انزجار و لذت را ایجاد می کنند. از این منظر، کیم بروکس، کارشناس عطر بریتانیا، به دیلی میل بریتانیا نشان داد که چگونه رایحه های معطر اسانس ها بر عواطف و احساسات نسبت به شریک زندگی تأثیر می گذارد.



عطر گل رز برای شعله ور کردن احساسات عاشقانه
رایحه ای که برای برانگیختن احساسات عاشقانه برجسته ترین عطر است، بسیار آجیلی، لطیف و آرام بخش است. گفته شده است که کلئوپاترا در راه ملاقات با معشوقش مارک آنتونی، بادبان‌های کشتی سلطنتی را به روغن گل سرخ آغشته می کرد.

برای تولید 5 میلی لیتر عطر گل رز، 10000 گل رز لازم است که قبل از طلوع خورشید با دست چیده شوند. اگرچه جایگزین های مصنوعی وجود دارد، اما هیچ یک از آنها جوهر واقعی گل رز را نشان نمی دهد.



عطر روغن نرولی برای جذب شریک زندگی
اگر می خواهید شریک زندگی خود را به سمت خود جذب کنید، روغن عطر نرولی بهترین انتخاب است. نرولی یک اسانس ظریف و نفیس است که از گل‌های سفید درخت پرتقال تلخ تولید می‌شود و اولین بار توسط شاهزاده نرولا در اواخر قرن هفدهم برای معطر کردن لباس‌ها و دستکش‌هایش استفاده شد.

این ماده پر استفاده در عطرها نه تنها به دلیل ماهیت عجیب و غریبش بلکه به دلیل اینکه حاوی ایندول است، فرومونی که می تواند اشتیاق مورد نظر را برانگیزد.



مرکبات برای احیای روابط زناشویی
اگر رابطه شما با همسرتان ولرم است، فقط به اسانس مرکبات، به خصوص لیمو و گریپ فروت نیاز دارید.

این رایحه به شعله ور شدن احساسات و افزایش توجه و هوشیاری کمک می کند و به دلیل مواد شیمیایی موجود در آن اثر شادابی دارد که باعث تحریک بسیاری از هورمون ها مانند سروتونین می شود که مسئول شادی است.



روغن اسطوخودوس برای کاهش استرس
روغن اسطوخودوس بهترین روغن برای آرامش، احساس راحتی، کاهش استرس و اضطراب و به طور کلی آرامش فرد است. اگر می خواهید برای مقابله با مشکل شریک زندگی خود احساس آرامش کنید، اضطراب را از خود دور کنید و اعصاب خود را آرام کنید، می توانید از این روغن استفاده کنید و نتیجه رضایت بخشی خواهید داشت.



روغن کندر برای حفظ یک رابطه زناشویی قوی
اگر رابطه زناشویی شما در شرایط خوبی است و می خواهید آن را حفظ کنید، بهترین گزینه شما روغن کندر است، زیرا به احساس راحتی و شادی کمک می کند.



روغن نعناع، ​​برای افزایش توجه
اگر از کمبود تمرکز رنج می برید که بر وظایف خانه و زناشویی شما تأثیر می گذارد، فقط باید از روغن نعناع فلفلی استفاده کنید که به تقویت توجه و تمرکز کمک می کند.

این روغن علاوه بر اینکه عنکبوت ها را از خانه دور می کند، به تصمیم گیری های عاشقانه مهم نیز کمک می کند. و برخلاف عطر گل رز و نرولی، این روغن گران نیست و به راحتی در بازار موجود است.



عطر عود برای جلب توجه
این عطر از درخت آگاروود، یکی از گران ترین روغن های دنیا تولید می شود و رایحه ای تند، خاکی و مشک دار دارد.

اگر ازدواج نکرده اید و نیاز به یافتن شریک زندگی دارید، عطر عود بهترین انتخاب شما برای جلب توجه کسی است که می خواهید با او معاشرت کنید.
..