چطور میشود فرق بین چینی ها ، کره ای ها و ژاپنی ها را تشخیص دهیم؟

۱۳۹۹/۵/۱۶

فرق بین چینی ها ، کره ای ها و ژاپنی ها

تشخیص بین این مردم کار آسانی نیست مگر اینکه تفاوت زبان آن ها را بدانید و بعد از اینکه شروع به صحبت کردند تشخیص دهید که مربوط به کدام شهر هستند.
حال شباهت ها و تفاوت های آن ها را بررسی میکنیم:

تفاوت بین چینی ها ژاپنی ها

شباهت ها

پوست

چینی ها و ژاپنی ها و کره ای ها همه پوست های یکسانی دارند ، پوست های آنها همگی صاف مقاوم و در برابر پیری است ، پوست های آنها همگی حساس به محیط و عوامل محیط است و باید از آن مراقبت کنند.
زیرا یک تغییر در ph پوست باعث ایجاد ناراحتی در آنها میشود (مخصوصا دختر ها) بخاطر همین است که تبلیغات محصولات مراقبت از پوست در این کشور ها بسیار رواج دارد.

ساختار بدن

ساختار بدن هرکس با فرد دیگر متفاوت است ما میتوانیم چاق باشیم ، لاغر باشیم ، کوتاه یا بلند باشیم و این بیشتر به تغذیه و ژنتیک اصلی ما ربط دارد.
اما معمولا برای هر منطقه یک ساختار کلی وجود دارد مثلا آمریکایی ها هیکل های گنده و قد بلند دارند.
ساختار بدن خیلی از چینی ها ، ژاپنی ها و کره ای ها یکسان است آنها معمولا بدن هایی باریک و تقریبا کوتاه دارند ولی باید مراقب بود که به آنها برچست کوتاهی نزنید زیرا در بین آنها قد بلند های زیادی هم وجود دارد.
به عنوان مثال آقای سان مینگمینگ بسکتبالیست چینی قدش 235.5 سانت است!

تفاوت ها

تفاوت های صورت

چشم چینی ها و ژاپنی ها

ژاپنی ها و چینی ها و کره ای ها در نگاه اول یکسان می آیند و یک شکل ولی در واقع آن ها کمی با هم تفاوت دارند که میشود آن ها را با این تفاوت ها از هم تشخیص داد.
ژاپنی ها معمولا چهره های کشیده تر و پهن تری دارند ، کره ای ها دارای استخوان های فک برجسته و گونه های رو به بالا دارند ، چینی ها معمولا صورت های گردی دارند.
چشم ژاپنی ها معمولا به سمت بالا زاویه دارد است در صورتی که چشم چینی ها به سمت پایین زاویه دارد و چشم های کره ای ها معمولا کوچکتر از چینی و ژاپنی ها است.


طرز لباس پوشیدن

لباس چینی لباس ژاپنی

ژاپنی ها معمولا لباس های ساده و هماهنگ ، رنگ های ساده و یک شکل میبپوشند ، آنها معمولا لباس های رسمی مثل کت و شلوار میپوشند و به ندرت یک لباس غیر رسمی یا شاد در آنها دیده میشود.
برخلاف آنها ، کره ای ها به پوشیدن لباس های رنگارنگ بسیار علاقه مند هستند آنها در هر جایی که باشند اجازه ی پوشیدن هر لباسی را دارند و مثل ژاپنی ها نیستند.

منبع:
https://www.thetallestman.com/sunmingming.htm
https://jpninfo.com/12559

..