ترسناک ترین رستوران های جهان

۱۴۰۰/۱۲/۲۷

وقتی صحبت از غذا خوردن در خارج از خانه به میان می آید، آخرین چیزی که می خواهید این است که یک تجربه ترسناک داشته باشید.تجربه غذاخوری قرار است سرگرم کننده باشد و ترسناک نباشد، اما برخی رستوران ها هستند که در حین غذا خوردن، تجربه وحشتناکی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

در اینجا ترسناک ترین رستوران های جهان را با هم مرور می کنیم:

غذاخوری در آسمان، بلژیک (Dinner in the Sky)


dinner in the sky


این رستوران یک وعده غذایی را در ارتفاع بالا روی میزهای آزاد سرو می کند. هنگام صرف غذا، 22 مشتری به صندلی هایی بسته می شوند که سپس به سمت بالا بلند می شوند تا بتوانند منظره ای خیره کننده از شهر داشته باشند. مشتری ها همچنین باید قبل از ورود و نشستن روی یکی از این صندلی ها، معافیت بیمه ای 10 میلیون دلاری را امضا کنند. این رستوران در سرتاسر دنیا شعبه دارد.


رستوران نیو لاکی، احمدآباد، هند


new lucky restaurant


عبارت "شام با مردگان" در این رستوران با ده ها سنگ قبر و تابوت های سنگی پوشیده شده توسط نرده های فولادی، کاملا صادق است. اعتقاد بر این است که این قبرها متعلق به افراد مقدس هستند.


Dan Le Noire، نیویورک، ایالات متحده آمریکا
چه چیزی می تواند ترسناک تر از خوردن در تاریکی باشد؟ خوب، تعجب خواهید کرد اگر بدانید که همه وسایل ساطع کننده نور (از جمله گوشی شما) در این رستوران ممنوع است و شما باید کاملاً در تاریکی غذا بخورید. همچنین ترسناک ترین قسمت این است که باید با غریبه ها سر یک میز بنشینید.



فوریزا مدیسیا، ایتالیا
این رستوران که از سال 2007 شروع به کار کرده است، یکی از رستوران‌های محبوب ایتالیا است و در لافوریزا (قلعه) واقع شده است، یک قلعه رنسانس که در سال 1474 ساخته شده و امروزه به عنوان یک زندان با حداکثر امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنچه مهم است این واقعیت است که غذا توسط زندانیان آماده شده و به دلایل امنیتی در ظروف پلاستیکی سرو می شود.

این رستوران به قدری محبوب است که از هفته ها قبل رزرو می شود. نه تنها این، بلکه زندانیان با نواختن پیانو از مهمانان پذیرایی می کنند.
..