دو حالت یوگا به سلامت پوست شما کمک می کند

۱۴۰۰/۸/۲۸ ۱۵:۰:۱۱

ما معمولاً لوازم آرایشی ، اسیدها ، معجون ها و کرم ها را خریداری می کنیم و صورت خود را در معرض تزریق و ماساژ قرار می دهیم تا پوستی درخشان و جوان داشته باشیم ، بدون این که بدانیم یوگا می تواند به بهبود سلامت پوست کمک کند. مطابق آنچه که توسط وب سایت "مترو" گزارش شده است ، دو حرکت یوگا که به بهبود سلامت پوست کمک می کند ، در زیر آمده است:

حرکت افتادگی
راست بایستید و پاها را به هم نزدیک کنید. سپس دستان خود را روی سر خود بکشید و از باسن به جلو خم شوید و بازوها را در کناره های بدن خود به سمت پایین بکشید. نوک انگشتان خود را با انگشتان پا هماهنگ کرده و در صورت امکان کف دستان خود را روی تشک فشار دهید. یک خمیدگی جزئی در زانوها نگه دارید و اجازه دهید سر شما به پایین خم شود.

حرکت تکیه و استراحت روی دست ها
با خم شدن روی دست و زانو شروع کنید. مچ دست خود را زیر شانه های خود قرار دهید و زانوها را زیر باسن خود بگذارید. انگشتان خود را پهن کرده و محکم روی کف دست و انگشتان فشار دهید. انگشتان پا را خم کرده و زانوها را از روی زمین بلند کنید.

لگن خود را به سمت سقف بلند کرده و به آرامی شروع به صاف کردن پاها کنید ، اما زانوها را قفل نکنید. سینه را به سمت ران ها بکشید. موقعیت را به مدت 30 ثانیه نگه دارید و دوباره شروع کنید.

معلم یوگا ، چتی دابسون می گوید: این حالت های وارونه جریان خون تازه و اکسیژن دار را به سر شما ، از جمله پوست سر و پوست صورت شما آسان تر می کند. این افزایش جریان اکسیژن و افزایش گردش خون در صورت شما می تواند منجر به داشتن پوستی سالم و درخشان شود. علاوه بر این ، این ژست ها همچنین به از بین بردن علائم قابل مشاهده ناشی از سموم پوست کمک می کند و باعث سفت شدن طبیعی پوست می شود.